Blog voor ondernemers

Bij ons blog voor ondernemers leggen wij en anderen je super laagdrempelig, informeel en in normale taal uit hoe je ervoor kunt zorgen dat jouw organisatie de groei krijgt die het verdient. Hoe je met de juiste marketing kunt opschalen en hoe je er voor kunt zorgen dat alles ook juridisch gezien perfect beschermd is.

 

En wil je een bijdrage leveren door jouw kennis te delen met andere ondernemers om zo je kennis te delen én je eigen zichtbaarheid te vergroten? Kan dat gewoon…

 

Upload dan jouw marketing blog voor ondernemers om te kijken of we hem kunnen plaatsen….

START HIER

Merken

Merkengemachtigde

Merkengemachtigde

Een merkengemachtigde zorgt ervoor dat jouw merk beter beschermd is en verkleint de kans op weigering en bezwaar tijdens de procedure enorm.

Soorten merken

Soorten merken

Er zijn 11 soorten merken, maar niet alle worden veel gebruikt en daarom is het goed om te ontdekken welk soort merk je moet indienen.

TM teken

TM teken

Het TM teken mag je in Nederland gebruiken, maar het heeft geen enkele juridische waarde, dus het is de vraag welk nut het heeft.

Merkenregister

Merkenregister

Registratie in het merkenregister kan met merken die aan bepaalde voorwaarden voldoen, zodat ze niet geweigerd worden op onderscheidend vermogen.

Wat is een merk?

Wat is een merk?

Een merk is een combinatie van de visuele weergave, maar ook marketing, persoonlijkheid en de boodschap die je naar je doelgroep uitdraagt.

Marketing

Merkwaarde

Merkwaarde

Jouw merkwaarde wordt gevormd door alle afzonderlijke componenten, oftewel de kwalitatieve en de kwantitatieve kenmerken van een merk samen, net als registratie ervan.

Adverteren merknaam concurrent

Adverteren merknaam concurrent

Adverteren op de merknaam van een concurrent mag, maar is wel aan strenge regels gebonden, dus check hier wat mag en of het verstandig is.

Video adverteren

Video adverteren

Video adverteren is één van de snelst toenemende mogelijkheden van digitaal adverteren met jaarlijkse uitgaven van meer dan één miljard.

Merkidentiteit

Merkidentiteit

Ontdek de beste tips voor creëren van merkidentiteit met een logo om een manier te vinden om concurrentievoordeel voor je bedrijf te behalen.

Logo redesignen

Logo redesignen

Waarom zou je een logo redesignen? We hebben diverse belangrijke redenen voor je op een rijtje gezet, zodat je de juiste keuzes maakt.

Bedrijfsnaam bedenken

Bedrijfsnaam bedenken

Bedrijfsnaam bedenken? Ontdek hoe je er voor zorgt dat hij aan alle eisen voldoet zodat het de sterkste handelsnaam is die je kunt verzinnen.

Merknaam bedenken

Merknaam bedenken

Merknaam bedenken? Met deze tips ontdek je in 4 stappen hoe je goede merknamen kunt verzinnen en hoe je misbruik ervan voorkomt.

Auteursrecht

Copyright

Copyright

Copyright is Engelse voor wat wij in Nederland auteursrecht noemen en geeft de maker het recht om zijn werk te publiceren en te verspreiden.

Verkopen

Verkopen via marketplaces

Verkopen via marketplaces

Succesvol verkopen via marketplaces doe je volgens een gestructureerd stappenplan met deze tips voor meer omzet, groei en winst.

Buyer persona

Buyer persona

Buyer persona is de term voor de karakterisering van een bepaald type klant en daarom ontzettend belangrijk binnen marketing.

Bloggers inzetten

Bloggers inzetten

Het inzetten van bloggers voor je merk is een marketingmethode om je doelgroep te bereiken op een hele persoonlijke manier en met hoge conversie ratio’s.

EAN code

EAN code

EAN code kopen? Ontdek waar je op moet letten als je een barcode wil aanvragen voor je producten, zodat je overal ter wereld kan verkopen.

Verkopen op Amazon

Verkopen op Amazon

Verkopen op Amazon is enorm populair en met dit stappenplan zorg je ervoor dat je succesvol kan verkopen via Amazon vanuit Nederland.

Verkopen via Bol

Verkopen via Bol

Ontdek hoe je bij verkopen via Bol voorkomt dat anderen je merk kapen of misbruiken en zorg voor meer omzet bij verkopen op Bol.com.

Starten

Eigen horlogemerk starten

Eigen horlogemerk starten

Je eigen horlogemerk starten doe je door het volgen van ons stappenplan, zodat je zeker weet dat je alles succesvol kunt opzetten.

Eigen cosmeticamerk starten

Eigen cosmeticamerk starten

Als je jouw eigen cosmeticamerk gaat starten, dan is de belangrijkste stap naar succes de keuze of je zelf ontwikkelt of dit uitbesteedt.

Eigen merk beginnen

Eigen merk beginnen

Je eigen merk beginnen is mooi en spannend, dus ontdek met dit stappenplan waar je op moet letten bij het starten van je eigen merk.

Eigen bedrijf starten

Eigen bedrijf starten

Je eigen bedrijf starten geeft je super veel vrijheid en met dit stappenplan wordt het beginnen van je eigen bedrijf ook echt een succes.

Webshop beginnen

Webshop beginnen

Een webshop beginnen is niet moeilijk, maar winst maken wel, dus ontdek in 5 stappen waar je op moet letten als je een webshop gaat starten.

Geschikte domeinnaam

Geschikte domeinnaam

Een geschikte domeinnaam is essentieel als je een bedrijf gaat beginnen, omdat het jouw unieke adres op internet is en het je vindbaar maakt.

Kledinglijn beginnen

Kledinglijn beginnen

Kledinglijn beginnen? Dan is het belangrijk dat je hoge kosten voorkomt en ons stappenplan met tips bij het starten van kledinglijnen volgt.

Klanten

Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie zorgt ervoor dat de verhouding bezoekers die een bepaalde actie uitvoeren wordt verbeterd door nu wel te converteren.

Wat biedt ons blog voor ondernemers?

Je leest altijd de laatste onderwerpen en vindt interessante artikelelen over zaken waar je als ondernemer mee te maken krijgt. Hierboven vind je een greep uit de laatste artikelen. Mis je onderwerpen of wil je zelf een blog plaatsen, laat het ons dan weten en dan beoordelen we de mogelijkheden.